ما را در سایت یه کوله دلشکستگی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 47 تاريخ: چهارشنبه 22 اسفند 1397 ساعت: 10:50
زلیخا راستش را بگوبه خدایت چه گفتی؟؟؟که اینطور پا در میونی کرد..... خوش به حال زلیخاعاشق که شد،خدا رو پیدا کرد.... یه کوله دلشکستگی...ما را در سایت یه کوله دلشکستگی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 69 تاريخ: چهارشنبه 22 اسفند 1397 ساعت: 10:50
حالِ چشمهایت را بپرس و دستی به سر و روی احساست بکش؛
رو به روی آیینه بایست و تمام تنهایی ات را محکم در آغوش بگیر وَ با صدای بلند به خودت بگو که "تو" تنها داراییِ من هستی؛
بگو که با همه ی کاستی های جسمی و روحی ، تو را بی بهانه و عاشقانه دوست دارم!
برای خودت وقت بگذار ، با مهربانی دستت را بگیر و به هوای آزاد ببر . نگذار احساس تنهایی کنی ، نگذار ابرهای سیاه، چشمهایت را از پا دربیاورد...
مطمئن باش
هرگز کسی دلسوزتر از تو
نسبت به تو پیدا نخواهد شد!
یه کوله دلشکستگی...ما را در سایت یه کوله دلشکستگی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 46 تاريخ: چهارشنبه 22 اسفند 1397 ساعت: 10:50
اصلا بگذار از این همه خونسردیات تعجب کند.
بگذار بداند تو بیدی نیستی که با این بادها بلرزی!
اصلا تا بوده این چنین بوده، سختیها همین را میخواهند؛ میخواهند جدی بگیریشان، آنوقت دست بگذارند بیخ گلویت و نگذارند آب خوش از گلویت پایین برود!
اما تو مثل همیشه آرام باش، مثل همیشه بخند، سخت باش، اما سخت نگیر. بگذار سختی با تمام وجودش احساس کند، که هنوز هم کسی در این گوشه از دنیا، سخت تر از خودش پیدا می شود. تو قوی باش.. فقط همین...
یه کوله دلشکستگی...ما را در سایت یه کوله دلشکستگی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 50 تاريخ: چهارشنبه 22 اسفند 1397 ساعت: 10:50
ما را در سایت یه کوله دلشکستگی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 54 تاريخ: چهارشنبه 22 اسفند 1397 ساعت: 10:50